Nyårslöften

Förra årets nyårslöfte bestod i att få ett mer organiserat hem. Jag har absolut lyckats. Men jag ser detta som ett långsiktigt mål. Och har ännu lång väg kvar att gå. 
 
Detta året har jag inget nyårslöfte. Men jag har ambitioner. Ska försöka hitta tillbaka till träningen och bättre kost. Jag äter inte så fruktansvärt dåligt egentligen. Det som är min fälla är att jag älskar kakor och andra bakverk. Har vi det hemma är det liksom svårt att hålla sig ifrån det. 
 
 
Igår startade träningen så nu sitter jag här med öm kropp men det känns mer motiverat idag än igår. Pinterest är en enorm motivationskälla men kan behöva någon som säger till mig att jag kan. Någon som peppar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0