Träningsmotivation

Jag har beställt To go jars från Lagerhaus och idag kom de hem. Perfekta att dricka ur och ta med. Plus att designen är ju toppen! Me like! 
 
 
 
Jag tänkte ge ett tips till er som vill få igång er träning hemma efter en svacka eller även till er som vill komma igång från början. Visst jag är inte någon superträningsbloggare men lite koll har jag. Det finns massor med träningsvideos på youtube. En av mina favoriter är Jillian Michaels 30 day shred. Den finns i tre steg och jag har tidigare kört den första i en månad för att komma igång.
Nu har jag varit i en ordentlig svacka pga förkylningar som vägrat ge med sig i höst/vinter/vår så nu behöver jag komma igång och få tillbaka min motivation till att träna igen. Superbra då att börja på något som funkat bra tidigare. Det är rätt bra att titta på videon först och lära sig tekniken på de olika övningarna innan man börjar. Man vill inte få skador för att man slarvat med tekniken. 
Sen är det en god tanke att stretcha rumpan lite extra efteråt. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0