Det går framåt

Länge sedan jag skrev men nu så. Fått sytid och syork och nu då även lite blogginspo. 
Senaste sydda blev en fleecetröja till Frejisen. Näst på tur blir en ny morgonrock till lillan. 
Huset börjar ta form ordentligt. Snart är det inflytt. Vi har sagt upp lägenheten och 1 december ska vi vara ute. Wohoo! Det är lite småfix som återstår på nedervåningen innan vi flyttar in. Golv, lite färg, och en trappa som ska fixas. Före och efterbilder måste ni ju få nu. Här är vår hall före renoveringen startade. 
 
Här är den efter, och nej tyvärr var den finafiskbensparketten för mycket jobb med för att orka tas tag i, den vilar under det nya golvet ett tag. 
Fräscht detta tycker jag. Nu känner jag: Här komemr jag att trivas. Som ni ser är det fortfarande lite jobb kvar, bakom dörren. ;) Känns helt otroligt att vi ska flytta snart. 
 
Och så vill jag ägna en extra tanke till min pappa idag som fyller år. Älskar dig pappa! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0