Kroppslig skillnad på 20 minuter

 
Ni vet när man kommer till det att tröningspassen är tunga, men det känns som att de tar slut i ett nafs? Då har man nog hittat motivationen väl?
 
 
Jag har redan märkt av en kroppslig skillnad både på fysisk styrka och på kroppsligt utseende på bara några få dagar. Jag är inne på 12 dagar av Jillianpasset och då ska vi komma ihåg att det handlar om 20 minuter om dagen. Jag har inte ätit jättebra mat, va fan jag har semester. ;) Så när jag börjar jobba igen lär det kanske hända mer. Men en förändring på 12 dagar à 20 minuter är inte illa med tanke på hur jag har fuskat med maten. Har visserligen tappat i vikt men det är inte målet.
 
Nej något före efterfoto lär ni kanske inte få på länge, det krävs mod att lägga upp ett sånt. Jag är INTE där än, om någonsin igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0