Proteinbars

Jag har länge varit på jakt efter proteinbars man kan göra själv utan en massa proteinpulver i. Nu hittade jag äntligen ett recept och resultatet blev rätt bra faktiskt. Nästa gång ska jag däremot se till att ta ur kronan ur dadlarna. ;) Vad tänkte jag på? 




Recept hittar ni hos Pt by Emma. Ni får hela länken såhär eftersom jag bloggar från mobilen. http://www.ptbyemma.se/blog/2014/01/hemmagjord-proteinbar-med-smak-av-choklad-2/


Jag börjar förresten få upp motivationen för träningen och maten igen. Och såna här recept gör det lite extra skoj. Tyvärr har jag nog lyckats överanstränga en muskel i låret och i ryggen. Lyckat va? Så går det när man glömmer bort att man inte tränat på ett halvår. Går ta det försiktigare i framtiden, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0