Heilt speciell

Jag har ägnat kvällen åt att rita mönster. Lånade en mönsterbok av min kära kollega för två veckor sedan och skulle lämnat tillbaka den i veckan men har glömt boken hemma varje morgon. Anette jag lovar att du ska få tillbaka den. Även om jag gärna skulle behålla den. ;) Heilt speciell og jubel är verkligen en fantastisk bok. Den lägger jag till på önskelistan. 

Vi har lagt golv i huset nu och nu är det faktiskt bara småfix kvar innan vi kan flytta in. Plus att vi inte har några vitvaror just nu så vi har varit inne en runda i stan och tittat lite snabbt. Tyvärr hade kedjan vi tittade hos inte ett enda visningsex av de saker vi skulle ha bortsett från moccamastern vi vill ha. Hoppas att en av de mindre butikerna har mer. Man vill gärna se lite vad man köper. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0