Maximal otur



Pigg och kry äntligen och då slår vi väl till med en spricka i revbenet när vi ändå håller på. Misstänker det iaf.
Ringde 1177 för att få råd om smärtstillande men där blev man ju bara ifrågasatt. Sjukt irriterande. Jag är av filosofin att jag känner min kropp bäst. Åker aldrig till läkaren utan anledning. 

Nåja, Freja vill bli buren hela tiden. Är inte lätt att förklara för en två-åring att mamma inte kan bära. Idag ska jag gå med Freja till mitt jobb så hon får springa av sig. Perfekt att vara där när man inte kan springa och jaga en rymmande huligan. Jobbar på förskola där man kan stänga grindarna om sig. 

Jag njuter av att kunna andas normalt i allafall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0