8 kilo senare

Jag har velat ta mig hit länge, viktresan 2006-2007 blev aldrig avklarad, varför kan jag fråga mig själv, speciellt såhär i efterhand när jag inser att det inte var så svårt. 5 månader! 8 kilo på 5 månader. 
 
 
 
Belöningen av 5 månaders hård kosthållning och lagom med träning är helt klart att helt vanliga toppar sitter så mycket bättre. Jag älskar att jag tagit mig till mitt mål och till och med gått i mål med bravu. Men det finns nya mål. Nya mål är att hålla kvar i de goda valen.

Kommentarer
Postat av: Mammaspixlar.se ♥

Så smal och snygg du är!! WOW!!

Svar: Men tack du fina. =)
Josefine Johnsson

2013-05-29 @ 15:27:23
URL: http://mammaspixlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0