Träningsmotivation

Min träningsmotivation är nere i noll. Så läste jag på en sida något jag egentligen redan vet, att jag inte ska vänta på motivationen utan göra det hur gärna jag än vill skippa det. Började där jag var förra året i november. Jillian Michaels 30 day shred. 
 
Ett jättebra tips för er mammor som kanske har lite trubbel att hinna träna. 30 minuter efter barnen lagt sig istället för 30 minuter vid smartphonen eller det usla tv-programmet, som ibland lockar nåt jävulskt jag vet. Det kan göra skillnad. Tillsammans med bra mat kan du lyckas grymt bra!
 
Nu efteråt känner jag motivation, vilja att forsätta och en insikt om att det inte kommer av sig självt. Jag gör det ju inte för att det är kul just nu. Jag gör det för att jag behöver det. Och så lite träninsinspo som var mitt resultat efter 3 månaders god träning och kosthållning...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0