Bra & dåliga timmar

Gårdagen hade sina glanstimmar, och sina tuffa timmar. Idag har varit en minst lika tuff dag. Om inte tuffare. Gårdagen var tuff på olika plan. Nederlag i husletande och nederlag på annat vis också. Beslutade mig för att ta en powerwalk. Behövde det liksom. Powerwalk blev joggingtur efter ett konstigt infall. Konstigt för att vara mig. Men det var glanstid det. 
 
Jag börjar känna mig instängd här. Trång lägenhet med för mycket prylar. Så igår beslutade jag mig för att sälja overlocken. Kommer en tjej och hämtar den på söndag, om hon inte hinner ångra sig vill säga. Det är inte helt lätt, lite motvilligt är det. Men platsen behövs för min sinnesro. Stökigt hemma = stökigt sinne. Och jag måste verkligen inse att den bara samlar damm nu. 

Men trånboddhet, usch. Vi förlorade en budgivning igår. Maxgränsen nåddes med för stor marginal. Hopplöshet!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Usch, tråkigt med budgivningen. Hoppas att det dyker upp ett annat hus snart som ni skulle trivas i! Min syster och hennes sambo letade länge med, men plötsligt hände det: dom hittade sitt drömhus och vann budgivningen. Håll ut!

Svar: Ja du har säkert rätt, det kommer. Men än så länge ingenting. =/
Josefine Johnsson

2013-06-04 @ 22:53:42
URL: http://niiiilorac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0