Nyttig mat är ju god.

En vecka kvar att semestra på. Sen börjar allvaret. Med allvaret kommer också sundare vanor, hade jag tänkt. Måste komma igång med träningen igen, äta bra mat. Bli av med sladdret. Säger jag som just satte i mig en kanelbulle. Och försöka få en sund tanke kring maten igen. Började dagen med nyttig frukost (kvarg, blåbär, ägg och finncrisp med ost och gurka) sen lite (!) pasta, grillad kyckling och en god smakrik sallad till. YUM! Nyttig mat är ju god. Så vad sjutton håller jag på med? 
 
Projekt hösttermin: Hitta lusten till att bli fit igen! På semestern är det okej att helt enkelt ha semester, men vardag är vardag. Och vardag ska betyda hälsotänk enligt mig. Men behöver pepp. Peppa mig! Snälla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0