Dålig dag

Dålig dag igår och idag. Allt pga en kommentar på facebook. Borde kanske dumpa facebook. Visst har jag alltid vetat att jag kanske inte har den största vänskapskretsen, men när jag väl blev del av en sdan krets så kändes det ju väldigt bra. Att sen långsamt bli utesluten var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Och att förstå det via en kommentar på facebook var ännu mindre en plan för mig. 
 
Dem kom och dem försvann. Jag dög väl inte. Hade kanske inte samma musiksmak, samma åsikter, jag kanske sa vad jag tyckte, jag kanske inte alltid höll med dem eller var den roligaste. Men en riktig vän kan jag vara. Om man bara ger mig chansen.  Om inte annat kan folk åtminstone stanna upp och fråga hur jag har det. 
 
Jag är så tacksam för de människor jag har runt mig. Men detta sved. Jäklar vad det sved. Så jag låter mig själv vara bitter idag. Varför inte liksom. Det blir väl bättre imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man får sej lätt kängor om man står för sina egna åsikter. Riktigt synd för enligt mej är det mer värt att vara ärlig och stå för vad man tycker! Om man sedan tycker likadant är en annan sak men alla har rätt att tycka som man vill.

Och angående det där med att fråga hur man har det. Vem gör det egentligen? Det är en av dom negativa sidorna med Sverige och en anledning till att jag flyttade därifrån. Vad hände med medmänskligheten?

2013-07-08 @ 22:11:08
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0