Hon vann



Efter att ha insett att Freja klättraröver  sängen på löpande band, igår kväll, så beslutade vi oss för att ta av ena sängsidan på spjälsängen tills vi skaffat en juniorsäng till henne. Och vilket helsicke det förde med sig. 


Fått springa tillbaka ungefär 200 gånger med henne och hon bara hånflinar åt oss. Tillslut tröttnade jag och tog henne i famnen som när hon var liten. Sjöng, och pang. En fot i ansiktet. Så då gav jag  upp och Stefan tog över. Kan ju säga att jag vid det laget hade försökt i 1,5 timme. Efter 2 timmar och 5 minuter fick Stefan sövt henne i soffan. Imorgon ska vi prova att inte lägga henne på dagen annat än om hon vill sova. 

Tyvärr tror jag inte det går så lätt. Igår tog det två timmar att söva henne trots att hon bara sovit en kvart på dagen. Den här ledigheten känns plötsligt rätt så tuff och påfrestande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0