Missen

 
 
Jag insåg just att jag ju inte uppdaterat om hur det gått med vår katt. Skriver man A får man väl skriva B också. Jag skrev ju häromdagen om att Oskar var hos veterinären. När jag hämtade honom fick vi veta att han hade en tand som var början till Forl men tandveterinären sa att det var så tidigt så det skulle dröja innan det blev problem med det. Skönt, nu är vi rätt så förberedda på det.
Men vi fick hem en tandlös liten herre. Fyra tänder dragna pga infektion men nu mår Oskar mycket bättre. Gott! Nu hoppas vi att det räcker med veterinärbesök för ett tag. Han börjar bli sitt vanliga jag men går ännu på smärtstillande. 
 
Vilken semester! 4 veterinärbesök varav 1 infektion och även lite andra tråkigheter. Nu håller jag tummarna för att resten av semestern flyter på bra och att katterna slipper mer tandproblem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0